Friday, September 2, 2011

OAOA (現在就是永遠)

This is the new Mayday song in conjuncture with the 3DNA movie, I must get the movie soundtrack when it releases here, or maybe i'll get it online (cause I wondering if they'll bring it in...) So before that happens, lets listen to it online here now!:))

3DNA 主题曲 OAOA

Here is the download link  Remember to catch the movie coming to your theaters very soon!:)) O and one more link here Watch the movie!:DD

OAOA (現在就是永遠)

我相信 苦澀的 眼淚
我不信 甜美的 誓言
我相信 音樂就該 音樂

我相信 愛情的 純粹
我不信 華麗的 詩篇
我相信 熱烈的 爭辯
我不信 無聲的 和諧

我相信 秒秒的 瞬間
我不信 年年的 永遠
我相信 搖滾就能萬歲

快張開你的嘴OAOA
再不管你是誰OAOA
人生都太短暫
別想 別怕 別後退
現 在 就 是 永 遠

出生的那一年OAOA
轉眼就這一天OAOA
人生都太短暫
去瘋 去愛 去浪費
和我 再唱 OA OAOA

O A O A
O A O A
 


No comments:

Post a Comment